Olaplex wie is de eigenaar van?

Vandaag is olaplex een van de grootste onafhankelijke haarverzorgingsmerken ter wereld met meer dan 100 wereldwijde patenten. Door een grassroots-aanpak werd het merk al snel een wereldwijde sensatie, die de weg vrijmaakte voor een geheel nieuwe categorie haarverzorging genaamd „bond-building”. Olaplex heeft een snelle stijging gezien in de haarverzorgingsindustrie. Olaplex, dat op 30 september zijn IPO op Nasdaq hield, creëerde in zijn eentje de categorie „bond building haircare”.

De shampoos, conditioners en diepe behandelingen van het bedrijf zijn ontworpen om het haar van binnenuit te versterken en te herstellen. Olaplex-producten worden ondersteund door een baanbrekende wetenschappelijk bewezen technologie die wereldwijd meer dan 100 patenten bevat. Het herstelt eigenlijk gebroken bindingen in het haar, waardoor mensen kunnen herstellen van vijf soorten schade, waaronder chemische diensten, warmtestyling, mechanische schade, milieuschade en levensstijl of fysiologische veranderingen. Sinds de oprichting is het bedrijf ook niet-giftig, dierproefvrij en veganistisch, vrij van meer dan 50 twijfelachtige ingrediënten, waaronder sulfaten, parabenen, ftalaten en fosfaten.

Producten worden verzonden zonder onnodige kartonnen dozen, waardoor afval uit secundaire verpakkingen wordt geëlimineerd en het bedrijf koolstofneutraal wordt. JuE Wong is de president en CEO van Olaplex. De in Singapore geboren Jue Wong heeft Olaplex uitgegroeid tot het nummer één onafhankelijke haarverzorgingsmerk. Wong reageerde op de Covid-crisis door ervoor te zorgen dat alle Olaplex-teamleden kinderopvang hadden, toegang kregen tot hulpfondsen, en goed werden verzorgd.

We hebben ook kappers geholpen die deel uitmaken van ons Affiliate-programma, grote dividenden uitkeren en geweldige loyaliteit verdienen. BOSTON %26 SANTA BARBARA, Californië. Financiële details van de transactie werden niet bekendgemaakt. Tricia Glynn, Managing Director bij Advent, zei: „Olaplex heeft zich onderscheiden door superieure producten aan te bieden die worden ondersteund door patenten.

OLAPLEX is te vinden in meer dan 100 landen %26 groeiend, in professionele salons, prestigieuze retailers %26 e-commercekanalen. Tegenwoordig is Olaplex een van de grootste onafhankelijke haarverzorgingsmerken ter wereld, die zowel via de professionele als de consumentenkanalen wordt verkocht. Zodra de deal is gesloten, zullen de Christals niet langer formeel betrokken zijn bij het bedrijf, vertelde Tiffany Walden, Chief Operating Officer van Olaplex, aan WWD. De groei van Olaplex is geen schok, aangezien Amerikanen tijdens de aanhoudende pandemie meer hebben uitgegeven aan huid- en haarverzorgingsproducten in vergelijking met make-up en cosmetica.

Olaplex is gerangschikt als een van de meest betrokken haarverzorgingsmerken op sociale mediaplatforms en is een go-to-merk voor zowel stylisten als consumenten. Olaplex is een revolutionair merk dat de weg vrijmaakte voor een nieuwe categorie haarverzorging genaamd „bond-building”, het proces van het beschermen, versterken en opnieuw opbouwen van gebroken banden in het haar tijdens en na haarservices. Het woord van „The Power of Olaplex verspreidde zich onder haarstylisten, en het merk werd al snel een wereldwijde sensatie, die de weg vrijmaakte voor een volledig nieuwe categorie haarverzorging genaamd „bond-building”. Vijf jaar later snel vooruit, Olaplex is overal een begrip geworden in salons, geliefd bij beroemde coloristen zoals Chris Appleton en Justin Anderson.

Glossy sprak met JuE Wong, president en CEO van Olaplex, om de IPO van het merk te bespreken, inclusief wat er daarna komt en of er een kans is om zijn klanten ertoe te brengen ook investeerders te worden. Daarom is het verheugend om niet alleen klanten te zien die ons hebben gesteund, maar ook om institutionele beleggers enthousiast te zien over het vooruitzicht investeerders te zijn in Olaplex.