Wanneer olaplex ipo?

Olaplex is een luxe haarverzorgingsbedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van professionele haarverzorgingsproducten. De kracht van olaplex begint met zijn hoogwaardige en gedifferentieerde producten die een trouwe aanhang van klanten hebben opgebouwd. In wezen kunnen sommige klanten via een professionele stylist kennis maken met Olaplex en uiteindelijk het product kopen bij een speciaalzaak, gevolgd door extra aankopen van het volledige assortiment producten rechtstreeks vanaf de website van het bedrijf. Als je de nieuwste trends in schoonheidsproducten niet hebt gevolgd, heeft Olaplex de industrie de afgelopen jaren opgeschud door een reeks goedkeuringen van Hollywood-beroemdheden en tegelijkertijd een buzz op sociale media vast te leggen.

Alle tekenen dat Olaplex er niet in slaagt klanten te behouden omdat terugkerende kopers of tekenen dat concurrenten meer betrokkenheid bij de categorie krijgen, zouden waarschijnlijk een herbeoordeling van de groeivooruitzichten afdwingen. Olaplex maakte de weg vrij voor een nieuwe categorie haarverzorging genaamd bond-building, het proces van het beschermen, versterken en opnieuw opbouwen van gebroken bindingen in het haar tijdens en na haarservices. De nadruk ligt op de categorie 'haarbinding' en het behandelingsregime in meerdere stappen dat Olaplex uniek maakt. President, CEO en directeur JuE Wong vertelde me dat de IPO de naamsbekendheid van Olaplex zal vergroten in een tijd waarin consumenten minder nadenken over waarde in termen van prijs, maar eerder in termen van prestaties.

De bekroonde producten van OLAPLEX worden verkocht via een wereldwijd omni-channel platform dat de professionele, gespecialiseerde detailhandel en direct-to-consumer kanalen bedient. Het bezit van een aantal innovatieve producten, een zeer betrokken fanbase en relatief solide financiën; Olaplex lijkt zeker enige waarde te kunnen bieden aan aandeelhouders. OLAPLEX, een revolutionair merk, maakte de weg vrij voor een nieuwe categorie haarverzorging genaamd „bond-building”, het proces van het beschermen, versterken en opnieuw opbouwen van gebroken banden in het haar tijdens en na haarservices. Over het algemeen is het misschien te vroeg om te beoordelen of Olaplex zijn extreem hoge belofte al dan niet zal nakomen.

Olaplex Holdings, het haarverzorgingsmerk, is het derde bedrijf dat deze week openbaar wordt met aandelen die donderdag bijna 17% winnen. De meeste andere bedrijven streven ernaar om het uiterlijk van het haar eenvoudig te verbeteren, maar Olaplex besloot de 'wortel' van het probleem te onderzoeken. Deze toekomstgerichte verklaringen spreken alleen vanaf de datum van dit persbericht en OLAPLEX is niet verplicht om toekomstgerichte verklaringen publiekelijk bij te werken of te herzien, hetzij als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins.